aKU pElItA rAyA

aku PELITA...
tapi ada setengah org panggil aku "PANJUT"
macam mana rupa aku ??? jab.... aku nak snap ..JAB  


Hai ini lah rupa aku sebenar.... aku nie diperbuat dari anyaman buluh dan badan aku nie pulak tin kosong... rambut aku pulak tali mood.. hehehehe ....
aku bila dahga...baru org akan isi aku dengan minyak gas.... tapi kalau ilmu sanis org panggilnya  korosen macam tu r... bunyinya ...kalau org kampung panggil aku minyak tana...bila dicucuhnya api.... baru le rambut aku menyelah.... mcm org baru gi daikan rambut... mau perang rambut aku heheh...


HA nie member aku.... bukan main dia posing... tambah pulak ezamshah tu yang snap.... hehehe.. mcm le dia tu bintang popular pulak...


BARIS SEDIA!!!..... ceh macam nak ..kawad  pulak hehehe..... aku n the geng dah sedia nak memeriahkan 10 malam terakhir ramadhan tahun 2011..
bukan main lagi kita org bergaya....ALAMAK... hujan pulak time nie....
tapi ...aku n the geng  masih ok je... sampai ke sahur.....tapi kering kot perut kitorang .... kena r puasa esoknya.... mana taknya gara-gara api makan rambut aku... tadi mulanya putih dah hitam legam dah rambut aku hahah



nie dia tempat kami berkhidmat... raya tahun ini...tema mederka raya.... nampak tak.. bendera tu kecik kan hehehe.... tak ada semangat langsung....tapi ok r... X-lis ada gak...bendera tu.... korang mcm mana ada ke???...ka lebih teruk lagi... tak ada langsung hehehe....


 Bergitu cerita aku untuk kali nie... walau pon aku nie diguna untuk 10 malam terakhir... agak-agaknya.. kemana la aku masa tu.... mungkin simpan.... selamat.... tapi kalau buang ... macam mana dengan ku nie...apa-apa pon aku nak ucapakan selamt hari raya & selamat hari merdeka yang ke 54 tahun ...kepada org yang sudi nak baca cerita aku nie... salam...



0 Response to "aKU pElItA rAyA"

Post a Comment

JoM fOlLoW bLoG Aku