BiLa mEmBeR aKu JaDi MoDeL


Hari aku nak tayang bunga-bunga yang penah menjadi ukiran dalam sekeping gambar yang tak pernah dicuci tapi hanya boleh di pandang atau ditengok 
didalam "moniter skrin anda sahaja".

Dah sedia nak tgk bunga apa aku tangkap...
ten...ten.ten..


Nie lah dia yang aku maksudkan dengan bunga-bunga tadi...aku jadi kan arca dalam sebuah gambaran pic ini ... aku nie tak le sehebat mana nak shoot pic model...sekadar nak " try" kata org putih.. lawa kan awan kat belakang tu ...tak kurang gak le. member aku nie .. emmm nie la..agaknya gambaran jika member aku nak jadi model hehehee.... nama diaorg nie ani n ain...huruf sama tapi bunyi dan ajeaan  lain k...hahah


jab... gadis  cantik jeleta nie nama dia farhan hanim... emmm dia leh kata gila shoot gak... tambah kalau ada member rapat dia..nama amera budak n9..tapi dia tak ada masa shoot nie.... dia juga selalu jadi model kat tempat aku... kalau ada video pasal tempat study aku..dia salah seorang pelakonnya r... al maklum le.. .TERHAGAT di pasaran ..hehehe..


kalau AWEK yang berlatar belakang pemandangan bukit bukau nie nama dia  5ROS..punya r jauh kita org pi cari tempat shooting nie...penat kot....kat mana ? hahah adalah rahsia ..hehehe...
dia nie bukan mata duitan  ..jangan silap faham... walaupon pakai eksoseri lambang duit tak bermakna dia seorang mata duitan.... hahah apa yang aku melalut sampai duit nie hahaha


cute!!! memang pon ...kena r sifatnya yang manja dia nie hehehehe... bukan main lagi dia bergaya..look to spek dia siap warna oren gi...tu belum tgk tudung dia gi... siap ada batu lagi... tapi bukan batu ladu tu hahaha... aku tgk mcm  subang org sarawak pon ade gak hehehe...


kalau cik adik yang berbaju hijo dan bertudung hitam nie.. nama dia hazwani...budak BUKIT MARTAJAM...atau lebih tepat lagi ALMA... diorang sanggup balik lambat sebab nak jadi model kononnya.. kira model r... MODEL aku... tapi tak ada r bayaran aku nak kasi hahah...


bermacam-macam warna tudung dia nie.. sesuai r dengan warna baju dia  hitam bercorak putih ... hai macam dah pakar dah mecing-2 nie hahah..jangan marah eekk semua pic aku nie berlatar belakng awan.... nak nampak lebih semulajadi katakan ....



kelau korang kata dia nie paling menyelah... memang patut le.. dia memang kaki model .. dah banyak org tembak dia nie. "tembak "( satu perkataan yang digunakan oleh  mat-mat photografi apabila mengambil pic)... agak popular gak le.. macam-2 tema dia dah rasa..sesuai le dengan bentuk badannya tu..kalau tak caya cari dia dalam fb.. k


Dalam byk-2 pic aku shoot  masa nie ..aku tertarik dengan pic nie... tak tahu kenapa... tersinar wajah dalam happy...dapat gak r aku merasa snap pic model nie... tapi banyak ilmu kena cari lagi...walau pon ia bagi aku menjadi r juga ..tapi aku masih tercari-cari ilmu ini lagi... masih tidak berpuas hati.. aku juga berterima lasih kenapa si piqah karana banyak gak bantu aku dalam nak ambik posing yg menarik.. TERIMA KASIH...

UNTUK melihat byk lagi pic nie leh datang ke fb aku...
ezamshah zain
album bila member aku jadi model


kalau suka pic nie gan lupa komen ekkk!!1

0 Response to "BiLa mEmBeR aKu JaDi MoDeL"

Post a Comment

JoM fOlLoW bLoG Aku