My | KoNvOkeSYeN 01 November 2011

 jeng-jeng......
HARI YANG DINANTIKAN 
aku selama nie ...sudah menjelang heheheeh
 nak tahu apa...
 My KoNvOkEsYeN..
tak la tinggi mana pon .ilmu di dada nie... sekadar DIPLOMA 
 kejuruteraan teknologi telekomunikasi ,
 tapi aku tetap bangga sehingga ketahap nie.... ada rezeki lagi insyaALLAH ijazah n  MASTER la.


Syukur kepada tuhan..akhirnya sampai juga ke penamat.... hehehe segak tak aku hahahah
berjubah ungu... berlatar belakang pemandangan putrajaya....tq r kepada yg sudi nak snap aku nie kan hahah..kalau tak ..tak r juga pic kau hahahah..


aku nie kelahiran dari graduan Pusat LatihanTeknologi Tinggi  ADTEC KULIM .... under JTM... Jabatan Tenaga Manusia... punya r  aku belagak dulu...mana pandang sijil n kemahiran ini..yang pandang universiti je.... maklum le..kata je budak u..semua org suka ..hehee..tapi tu dulu.... sekarang aku bangga dengan pencapaian aku dalam bidang kemahiran....aku pernah ditawaran melanjutkan izajah saujana muda kepujian pengurusan awan....di UUM.. tapi rezeki tak kesampaian  ...coz tak layak dapat PTPTN..coz aku masuk le adtec kulim... may-b ada hikmahnya....3 tahun aku berlalu... aku mula sedar yang kemahiran nie penting zaman sekarang.... siapa kata budak kemahiran tak boleh pergi jauh.... kebanyakan ex-2 students ,ini berkerja sampai di over-c...... so kepada yang gagal masuk "u" ...korang jangan sedih ...kemahiran juga ok pe... tak percaya try r..hehehe ..


tanggal 1. November 2011... satu titik sejarah  buat kitaorang  sebagai seorang bergelar graduan ..heheheh... pic nie kat picc putrajaya.....masa nie punya la takut.... mana taknya muka sorang-2 keluar kat skrin besar tu hahhaah...aku rasa rugi tak dapat snap pic banyak dalam nie..coz kamera aku ada kat abg aku hehehe..... pic juga r abg aku ambik.... Hampeh... gelap ... hahaha..harap-2 di tak baca blog nie hahah... aku rasa bengker je ....


Selama aku study 3 tahun  nie.... ramai member aku yang ambik berat ... antaranya " 3 anak dara  " nie lah....aku gelarkan diaorg nie.. 3 serangakai...why... diaorg nie kemana sahaja mesti nak bersama... sampai lah buat LI pon nak bersama ...senang kata kalau tak bersama tak sah  r...
p/s :  kelas aku nie ramai bunga-2 yang sedang merka heheh... boleh kata 1/3 kot hahahha.. so budak lelaki kelas aku nie bukan main syok habis r.... tambah pula bila ada tugasan... lelaki sah-2 jadi ketua.... setiap kumpulan 5 orang....sorang drpdnya lelaki lah... ibarat macam bos kot hahah heheheh...




kalau yang cun nie.... nama dia nonie... dia nie kira kitaorg panggil kakak le... hahahh coz dia yang paling tua.... hehehe... semua org ikut cakap dia r senang kata.... aku nie pon selalu kena marah.. dia marah coz untuk kebaikan adik-2 dia juga.... nampak je muka cute..tapi garang macam singa....garang-2 pon dia nie baik hati... tapi peramah bukan main.... heheh aku nie kira pembantu dia r hahah coz aku kedua yang tua kat kelas tu hahah.....teringat kisah nie rindunya keluarga beasr telekomunikasi ....   :)



"HADIAH BUAT IBUT ".... inilah yang diinginkan oleh seorang ibu.... walaupon tak tinggi mana kita mencari ilmu.... setiap ibu inginkan yang terbaik dari anaknya......






nie antara wajah-2 yang telah berjaya melepasi cabaran....bukan main seronok kitaorg weiii.... tambah aku di kelilingi  bunga-bunga di taman heheheh..... nie baru sebahagian yang lain entah kemana menghilang.....





  

antara member sekelas yang sempat snap... masa nie nak serah semula jubah....pic aku berdua tu...yang pakai baju ungu tu.... nama dia farhan hanim... dia nie bolah kata macam adik aku dah... heheh dia panggil ku ayah...coz nama mak dia sama gan awek aku hahahahah.....lepas nie susah dah nak jumpa n melawak mcm dulu...kalau yang baju hijau nie pulak... nama dia amera sekutu kepada hanim selalu gak kacau aku .... tapi kena balik coz bila nak buat projek haha...kalau baju kuning tu pulak.... taukeii maxis..celcom.. topap le.. kalau dulu..jumpa dia..".azni topop rm 3... esok bayar..".. hehehe...pic last nie,,izatul ain n miza.... ain nie cute kot... masa baru masuk ada gak hati sikit...tapi malanganya dia dah berpunya..aku pon dah kenal dgn bakal suaminya heehh dia budak sabah weiii... miza  dia pula nak mami.. nak pi sana sanang sikit nanti...

TANIAH BUAT!!!!!!
aina - afikah - bob - shahir - keon - waheda - yana - nonie - nuraini - miza -nuwul -haizie - gowri -shanti -faruz -farhana - jambu - mascoz - faezah -wani - mila- mera - hanim - farhan hanim -azni - ekin -

jangan lupa tgk video Konvo nie tekan je


0 Response to "My | KoNvOkeSYeN 01 November 2011"

Post a Comment

JoM fOlLoW bLoG Aku