THE MAKING FINAL PROJEK

HARI ini aku agak BOSAN !!!
tak tahu nak buat ape.... emmm setiap hari bukan fb tgk cerita apa yg ada...kadang layan you tube tak pon mudah.com... emmm BOSAN.. "tiba-tibe" tertekan pulak fail pic THE MAKING FINAL PROJECT....hehe


HA... nie dia lah pic aku kata tadi.... jab... nie r  member aku ..hehehe...masa nie kitaorg kat makmal projek ...aku sempat gak lah snap semua pic member aku nie... time nie semua org tgh bz gak la... bz apa?? buat projek semester akhir la apa gi.. tapi ada gak yg bz menyembang  .. apa r D sembangnya  group hujung sana tu... hehe ..tak kurang gak yang dating tu... tapi deting-2 kerja diorg jalan juga.....kalau aku ??? TAK SAH tanya..  aku bz snap pic org r... r bila lagi kan haha..tapi projek aku siap gak k... yg nonie n marcoz nie ..aku tgk rapat  sejak last sem nie .. tapi tak pasti la. diorg nie kenapa ... "teman tapi mesra ke " entah le.... apa ???siapa dia nonie n marcoz... lupa plak.. kalau yang bermata 4 tu dia dialah org nye... tapi lau marcoz tu pandai-2 korang nak agak .. malas.ku heheh ( mcm jelas je bunyinya kan hehehe).. alah yana n haizie tak yah nak nak interfreme sangat..... menyebok je...


Macam teropong plak... nak tgk anak bulan ke heheh.. haha... nie dia la yang aku maksudkan tadi... pasangan sejoli... satu tempat belajar aku  tahu ...tak ade sape berani nak kacau pasangan nie heheh.. ida..ida.. keon..koen.. haha..tapi bagus r.. bercinta-2 juga ..study-2  juga...taniah la juga ..siapkan projek pengesan gas anda tu ha... byk dugaan juga kat projek diaorg nie.. ..heheh dari mata kasar aku nie...aku nampak ida cool lagi daripan keon...keon nie asyik risau je..pasal projek dia.. mana taknya lau tak pass... dok lagi 3 bulan la JAWABNYA kat sini hahahh.....tapi semua dah selesai ...FUSSH  .lega...


Hai minah ci ... senang hati aku nampak... hahah...ya ka senang hati... aku rasa kat depan lanss aku je kot....kawan dok susah hati .coz projek dia time nie ada masalah sikit..emhhh.. aku rasa dia tengah temenung macam ikan temanung heheh...memikilkan pasal projek dia... kalau boleh mau je dia nak bunuh aku dengan mata gegaji nie.... mana taknya... aku snap pic nie masa dia  tgh susah hati....SENYUM PAKSE je tu hahaha.. sabar ye gowri...setahu aku projek dia lah yg ada drama sedih.. dah.dah..dah... gan over sangat karang...aku yg kena balik hahahah....


faezah gegaji jangan tak gegaji... sape kata org pompuan tak boleh buat kerja lelaki.... BOLEH ke...boleh..... "BOLEH memang boleh... tapi  dah r lambat.. lepas tu mengeluh "...tu la... kalau pompuan buat kerja lelaki heheh... JANGAN MARAH ye... walaupon diaorang nie wanita-wanita lemah lembut.... but aku respact r juga... diaorg ada gak nak buat SENDIRI ..hehehehe....nak tak nak kena juga buat hahaha....



JANGAN TIRU AKSI INI

spek dah pakai... mananya gloves..mananya kasut..isisisis.. nie kalau dapat tahu pensyarah..memang kena la kamu... hehe....bersungguh-2 kamu marcoz nak siap kan projek ko tu bagus....hehe bila aku tgk nie benda nie.. marcoz aku  !!1 aku ada idea r... nanti raya tahun nie.. ko tak yah beli bunga api dah .. ko guna nie pon dah ada bunga api heheheheh..kepada korang jangan tiru dia nie k...


Rajinnya awek sorang nie.... buat apa nie cek kak oii... guna segala apit G nie... hehehe... nak potong papan  transperen ke.. hati -hati ye 5ros oiii.. kau tu ponpuan karang tangan kasar sudah...tak ada sape.. nak karang heheh.. tangan kasar tak pe... gan suara yang kasar udah r.. tu dah jadi lain macam dah heheheh... gurau-gurau je...ye.. gan ambik hati plak.. tapi ambik le.aku tak pe lah hehe..(gatai )


NIE sorang lagi cik kak nie... main koje dia... org lain bz kat makmal projek yang dia nie  bz kat makmal nie... dah la gelap  (untuk pengetahuan kami ada 4 org ekkk gan silap paham plak ) tgk shoot pic nie.. tiba-tiba pulak.. bulu roma naik heheh.. pakat-pakat keluar hahah.. main.lagi... tak ada apa pon ... saje. je tu... biase la .. kalau kawasan gelap ..macam le..nak pikil .. hahah tu r semua kenangan aku  bersama kawan-2 untuk menyiapkan projek semester akhir... secara tak langsung.. memambah koleksi pic aku heheheh....

..................JAB MACAM BIASE LE ....................
TGK TAU
TEKAN JE KAT BAWAH NIE UNTUK MELIHAT SEMUA PIC THE MAKING FINAL PROJECT
SELAMAT MENONTON K

0 Response to "THE MAKING FINAL PROJEK"

Post a Comment

JoM fOlLoW bLoG Aku