| MaYa & TeDdY bEaR |

sejak-sejak dah abis stduy nie...
kerja siang malam dok depan skrin laptop nie je..
 kalau dia boleh kata ...' silap-2 dia pon dah  meluat tgk aku hahahh...
nasib baik ada si budak kecik nie.....
mengasuh r pulak...... dah boleh jadi bibit dah aku nie hahaha
TGH  DOK BORING NIE....TIBA-TIBA....
aku ajak budak kecik nie.... shooting  hahahahah...BOSAN kot hahahahha.....jom mari kita tgk satu persatu shoot aku yg tah apa-apa nie hahahah...


kira ok r kan hahahah.... budak kecik yang serba pink nie.... nama dia maya.... anak mengasuh mak aku... anak cikgu.... comelll kan... nasib baik kecik... lau besar dah jadi bini aku dah hahahhahah


bukan main aku suruh dia buat gaya ..... memang kena paksa r hahha..kalau mak dia tahu aku buat cam nie kat nak dia memang kena teruk nie heheheheh...


 HAHAHAH..... boleh jadi model sambilan nie... kat majalah kanak-2 nie.... bintang ka... hahahhaha.. merapu boleh kat aku hahahah...


 tgh -2 dok shooting nie.... nampak pulak anak patung adik pompuan aku nie heheheh.... apa gi pinjam sat hahahah.... nie kalau dia tahu nie sah-sah aku kena marah hahahah...pinjam sat je.... nasib baik dia tgh kerja time nie.... curi sat tak pe.... 


 bukan main besar kepada bear nie..... kalau boh pic aku sebelah lagi bagus....... 


habis bersepah umah aku kerja kat buat shoot.. nie segala kipas aingin aku ambik... kononnya nak kasi rambut terbang r hahhaha.... tapi tak menjadi sangat r hahah...x-lis... ada gak terbang sikit-2 ...


siapa r yang akan mengantikan aku bila aku dah besar ????


rasa mau aku pijak je teddy bear nie......


tu r antara photoshoot aku dalam bilik aku nie.... habis bersepah r.... kan dah kena bising gan mak aku.... bising sat je hahahahah...apa- apa pon kali pertama buat photoshoot dgn si maya nie kira ok r.... marah-2 n dia tak suka dia buat gak....... mahu tak nya... paksa..... kalau tak buat tak dapat le keropok hahahah... heheheh

p/s bukan buli hanya memberi arahan je heheheheh,,,,,, ok... tu saja untuk kali nie....

0 Response to "| MaYa & TeDdY bEaR |"

Post a Comment

JoM fOlLoW bLoG Aku