ApLiKaSi OfFiCe.

Masih ada benda lama mesti ada benda baru kan.... dunia makin maju .. dari kertas  hingga  yang ada skrin nie......evolusi dunia teknologi bagaikan dek cendawan tumbuh  selepas hujan dan bagai air yang deras tanpa putus-2 aplikasi moden nie..... agak-agak benda lama nie masih bertahan ke di pandang  manusia yang mementingkan  teknologi ...agak-agaknya.... ehmmmmm...


 Hai si kura-kura ...walaupon kamu bukan tergolong  kaum teknologi ...tapi kamu berguna juga... mencantikan lagi  pandangan kat skrin moniter  komputer...boleh gak menghilang rasa boring... dan lagi aku snap pic nie hahahaha (ketawa)



HAI nama saya kuda belang.....saya berkhidmat kat opis nie sebagai memberi tahu kalau-kalau ada nota ...ehhhh.. agak berguna gak r aku nie.... tapi tak r sepopular .. sang kura-kura tu yang di jadikan perhiasan tu hahahahah.... tapi aku tetap bangga dgn tugas aku ... emmm dapat membantu  tuan aku ...



kerja aku sebagai meninggalkan tapak kasut aku kat kertas-kertas yang agak penting la... aku  kadang-kadang asyik tukar tapak je.. tapi tapak aku tu nombor atau nama bulan.... tapi aku bangga r ..sebab tapak aku  kadang-kadang jadi bahan penting pulak .... bestkan hidup aku...

ha... aku la yang menghasilkan corak kat atas sehelai kertas.... kerja aku mengeluarkan dokumen... gambar... dan apa saja r pendek kata... aku boleh mengimbas dokumen dengan sekejap...... tapi klau nak guna aku dia mesti la pandai guna.... lau tak sampai keesok pon belum tentu aku boleh tolong... aku boleh tolong tapi... bagi la arahan dengan betul....


terima kasih la kerana sudi ambik gambar kami nie... emmmm... ada masa jumpa lagi... bye..bye sahabat kami kamera....

2 Response to "ApLiKaSi OfFiCe."

  1. Noor says:
    26 June 2011 at 19:11

    As salam,

    benda yg bersepah2 kat opis dan kadang2 malas nak amik kira.. tapi bila dah 'ditangkap' gambo nyer.. comey lah plak.. hasil seni yg bagus..

  2. ezamshah87_boy says:
    2 July 2011 at 07:24

    wasalam..... noor.. kadang-kadang bila tgk yang sebenar memang tak cantik .. tapi bila kita snap benda cam nie hasilnya akan timbul... tq r komen pic nie ya...

Post a Comment

JoM fOlLoW bLoG Aku