WeDdiNg NuRsYaIrAh & ShrIn


1 Mei 2011 terlakarlah hari bersejarah buat abg ngah sy MOHD SHARIL BIN MD ZAIN dan pasangan hidupnya kak NUR SYAIRAH  yang telah mendirikan rumah tangga dengan sekali lafaz akad nikah di Masjid Palapor Kuala Lumpur... Pada hari berbahagiaan ini ..sy tidak ketinggalan untuk merakam detik-2 manis ....yg buat kali pertama dalam shoot pic wedding... kiranya nk asah bakat la nie....


hari kebahgian ini turut direstui oleh kedua org tua mempelai...yg berasal dari selama perak dan kuala lumpur. 

 rakan -rakan yang turut hadir untuk memeriahkan raja sehari  buat TUDM shahrin dan CIKGU nur syairah  yang serba  merah dan putih  menaik kan seri pengantin.


 kasih sayang yang terjalin menguatkan kasih sayang kekeluargaan 
sebahagian  keluarga park zin yang hadir dalam majlis ini..emmmmmm ramai jugak nie... kalau semua datang mau juga runtuh dewan Palapor Kuala Lumpur. terima yang hadir ke majlis raja sehari... heheh aku plak bila agaknya... dan kalau aku kahwin sape pulak yang nak shoot pic aku... tak kan aku sendiri nak snap pic aku agak-agak r... hehehe...

0 Response to "WeDdiNg NuRsYaIrAh & ShrIn"

Post a Comment

JoM fOlLoW bLoG Aku